vineri, februarie 5

Sunt intrebari...



Sunt intrebari din acel spectacol, numit viata. Sunt intrebari care vin peste noi, dar le (ne) ducem cu vorba. Sunt intrebari la care nimeni nu poate raspunde in locul nostru. Uneori nici noi nu putem raspunde, inca….


1. cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?

2. pe cine ai dezamagit cel mai tare ?

3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?

4. La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-I cunosti personal ?

5. Cine e iubirea vietii tale ?

6. ce functioneaza cel mai putin bine in relatia ta ?

7. ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?

8. care a fost cel mai erotic moment din viata ta in doi ?

10.care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?

11.care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?

12.cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta ?

13. care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?

14. care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?

15. la ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?

16.care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?

18.care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta ?

19. in fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?

20. care e cea mai erotica aroma pe care ai simtit-o vreodata ?

21. cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?

22. cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare sa ai o aventura (one night stand..) ?

23. ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?

24. cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?

25.care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?

26. ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?

27. ce calitate a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga ?

28.care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?

29. care ti se pare cea mai seducatoare ipostaza a ta ?

30. pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire ?

31. care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?

32. pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?

33. care e cea mai mare fantezie sexuala a ta ?

34. care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?

35. cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?

36. in ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?

37. care e cel mai bun lucru de facut dupa sex ?

38. care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?

39. unde te simti cel mai in siguranta ?

40. care a fost cel mai bizar loc in care ai facut amor ?

41. care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?

42. care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?

43. pentru ce te rogi cel mai des ?

45. cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?

46. care a fost primul tau vis implinit ?

47. in ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?

48. care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?

49. ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?

50. care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?

Intrebarile despre noi nu sunt niciodata de ajuns. Raspunsurile cateodata, insa, sunt suficiente ca sa ne duca mai departe, acolo unde am vrea de fapt sa ajungem, daca ne-am preocupa mai mult de noi insine, decat de altii…

Astept NISTE RASPUNSURI…


Voi raspunde si eu maine...acum sunt prea obosit:)..nb

2 comentarii:

  1. neatza(:| , am ramas dator cu raspunsurile la intrebarile de mai sus...uite raspunsurile:D

    1. hmm :-?... cred k atunci cand le-am zis ca vreau sa dau la medicina

    2. pe mine cred /:)

    3. cel mai frum vis cred k este acela sa fiu un doctor de succes:D...

    4. imi place sa imi ascult prietenii si dak pot sa ii si ajut

    5. inca nu am gasit-o...sau poate da? :-s

    6. s-a dus

    7. nu stiu, asta doar ei pot sa spuna...

    8. aici nu pot sa raspund...

    10. nimic...

    11. ambitia si incapatanarea...

    12. nush....

    13. sunt muuuuuuulti

    14. scartaitul cretei pe tabla...

    15. nunta surorii mele

    16. cred k fericirea...

    18. cand jucam "s-a-noit caprita" si a venit randul meu sa sar, si cand am sarit mi s-au rupt pantalonii=)))=)))

    19. nush, in fata nimanui

    20. aroma sarutului..;))

    21. cand am fost prins cu minciuna.

    22. creo super sexy tipa de pe la Hollywood

    23. ceva ce nimeni nu ar vrea sa schimbe...

    24. cu prietenii

    25. mi-am uitat caietul acasa...

    26. minciuna, tradarea....

    27. sinceritatea

    28. nici nu mai stiu ce jucarii am avut cand am fost mic...

    29. nush

    30. prieteni...

    31. invata =)))

    32. familia

    34. cred k medicina

    35. nush...

    36. cred k mereu

    37. o imbratisare, o declaratie de dragoste si neaparat un somn bun;))

    38. DRAGOSTE

    39. acasa

    41. multe...

    42. o fata Nicoleta:X

    43. nu ma rog

    45. prietenii

    46. nu mai tin minte

    47. de cand am intrat la liceu

    48. acum de curand....un vals la un majorat=))=))

    49. internetul

    50. primul sarut...:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun hai sa`ti raspund asa ca esti dily ;;)

    1. intotdeauna sunt mandri de mine ;;). nu am facut nimic atat de grav incat sa`i dezamagesc. micile neintelegeri mereu sunt ameliorate.
    2. pe mine
    3. merg pe ideea ca mai am timp sa`mi ating visele
    4. nu vreau sa cred ca sunt buna intr`un singur domeniu. inca nu mi`am descoperit toate aptitudinile
    5. momentan nu pot sa raspund pentru ca nu am intalnit`o inca. cred ca de`abia la 60 de ani voi putea sa spun " x a fsot este si va fi iubirea vietii mele"
    6. nu sunt intr`o relatie
    7. chiar nu v reau sa ma subapreciez . ramane la atitudinea celorlalti. probabil modul in care ma las batuta uneori ii deranjeaza cel mai tare.
    8. n`am trait inca un moment erotic :-??
    10. nu sunt materialista si prin asta cred ca spun tot.
    11. talentul, ambitia si respectul
    12. am doar 16 ani. am mult timp in fata in care sa arat bine
    13. oameni prosti sunt la tot pasul, deci probabil cunosc multi. nu cred ca am intalnit unul care sa atinga apogeul
    14. ma deranjeaza orice sunet atunci cand sunt obosita si nervoasa, dar nu un sunet in special
    15. au fost multe momente emotionante. exemple ar putea fi : cand s`a nascut sora mea, cand am participat la preselectii la dansez pentru tine, cand am vorbit in fata multimilor, cand am cantat la bal. sunt convinsa ca vor urma alte momente mult mai emotionante.
    16. sanatatea mamei mele sau doua bilete de avion spre germania ( stii tu )
    18. am trait multe momente penibile. tu stii multe dintre ele, deci nu le divulg aici
    19. nu exista cineva atat de important incat sa ma pierd in face acestuia / acesteia.
    20. habar n`am
    21. de obicei imi place adevarul, mint doar cand e neaparata nevoie.
    22. inca nu m`am gandit :-?
    23. as vrea sa schimb modul in care sufera mama
    24. nu prea vorbesc despre sex :-??
    25. sincer nu`mi amintesc acum :-?
    26. minciuna si tradarea
    27. nu am un partener de viata, dar as vrea ca viitorul meu prieten sa fie sincer, iubitor si afectuos
    28. o papusa "totto"
    29. nu stiu :))
    30. pe familie
    31. sfaturile cele mai bune mi le da mama si incerc sa le urmez mereu
    32. pe sora mea si familia in general
    33. pas
    34. psihologie
    35. stii tu
    36. cand sunt neinteleasa fac orice sa ma inteleaga lumea
    37. de ce sunt atatea intrebari despre sex si erotism ?
    38. iubire
    39. in cadrul familiei
    40. pas
    41. mi s`au facut destul de multe
    42. sunt cateva persoane care reusesc asta, nu una in special
    43. pentru mama
    45. nu cred ca sunt chiar atat de usor influentabila.
    46. sa am o sora
    47. anul asta
    48. nu stiu
    49. `netul
    50. un moment romantic ar arata asfel : de ziua mea sa`mi ofere cadou o plimbare prin parc din care respectivul sa rupa o floare si sa mi`o prinda in par, ulterior sarutandu`ma.

    RăspundețiȘtergere